Torek 7.11. 2023





 Zbudil sem se šele ob sedmih zjutraj, ker sem danes delal na terenu, kar pomeni da sem moral biti v centru Dunaja ob osmih. Do službe sem se peljal z podzemno in tramvajem, na poti do postaje pa sem se še ustavil v pekarni, kjer sem kupil makovo pecivo za malico. Na terenu smo smo pred kavarno Wheel postavljali nov vhod. Vhod je sestavljen iz rdečih vrat, dveh vitrin in nadstreška. Po osmih urah pomaganja pri montaži sem odšel domov. Doma sem hitro začel hitro kuhati. Za kosilo smo imeli pečeno vratovino in popečen krompir. Kasneje smo pomili in se pogovarjali o našem dnevu. Zvečer pa sem še odšel na kratek tek do Stephansplats-a in potem z podzemno nazaj.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

nedelja 5.11.2023

sreda 8.11.2023

četrtek 9.11.2023